1. Základné ustanovenia
1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Corollab s. r. o., so sídlom na Kopčianska 80, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, Slovenská republika, IČO: 52 718 662, IČ DPH: SK212113445, DIČ: 212113445, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, Oddiel: Sro, Vložka č. 141743/B (ďalej ako „Poskytovateľ”) stanovujú vzájomné práva a povinnosti Zmluvných strán, ktoré vzniknú v súvislosti alebo na základe zmluvy uzatvorenej medzi Poskytovateľom a fyzickou osobou, ktorá si objednala poskytnutie Služby ponúkanej Poskytovateľom (ďalej ako „Zákazník”), prostredníctvom Webovej stránky Poskytovateľa: www.mikropedia.sk (ďalej ako „Zmluva”) (ďalej ako „Obchodné podmienky”).
1.2. Tieto VOP sa riadia najmä príslušnými ustanoveniami:
1.2.1. Občianskeho zákonníka,
1.2.2. Zákona o ochrane spotrebiteľa,
1.2.3. Zákon o obchodoch na diaľku,
1.2.4. inými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
1.3. Na základe Zmluvy sa Poskytovateľ zaväzuje poskytnúť Zákazníkom riadne a včas Službu, ktorou sa rozumie:
1.3.1. vykonávanie Testu Dysbiózy Črevného Mikrobiómu (ďalej ako Test),
1.3.2. informovanie Zákazníkov o Výsledku testu a v prípade záujmu Zákazníka aj Konzultácia Výsledku,
1.3.3. Konzultácia Výsledku Vyšetrenia s odborne spôsobilou osobou Konzultačného partnera Poskytovateľa spôsobom a za podmienok podľa týchto Obchodných podmienok,
(ďalej spoločne ako „Služba”).
1.4. Pri poskytnutí služby nejde o poskytovanie zdravotnej starostlivosti, ani o službu súvisiacu s poskytovaním zdravotnej starostlivosti podľa § 13 zákona č. 576/2004 Z.z..
1.5. Zmluvné strany sa zaväzujú poskytnúť si vzájomne všetku súčinnosť potrebnú k riadnemu a včasnému plneniu záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy (vrátane týchto Obchodných podmienok).
1.6. Poskytovateľ poskytuje Službu v rámci Slovenskej republiky.
1.7. Zákazník objednaním Služby potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami v znení platnom a účinnom v momente odoslania Objednávky Zákazníkom Poskytovateľovi. Tieto Obchodné podmienky sú pre Zmluvné strany záväzné momentom odoslania Objednávky Zákazníkom Poskytovateľovi.
1.8. Zákazník si je vedomý, že mu objednaním Služby nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg, ochranných známok či patentov Poskytovateľa alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak. Všetky fotografie, obrazové snímky, obrazovo-zvukové záznamy zobrazené na Webovej stránke sú iba ilustračné a nie sú predlohou ani vzorkou stanovujúcou kvalitu, či spôsob poskytnutia Služby. Všetky umiestnené na Webovej stránke sú informatívneho charakteru.
1.9. Kontaktné údaje Poskytovateľa sú nasledovné:
1.9.1. zákaznícka telefónna linka: +421 915 928 975;
1.9.2. e-mailová adresa: info@mikropedia.sk;
1.9.3. webová stránka: www.mikropedia.sk.
1.10. Definície pojmov použitých v týchto Obchodných podmienkach a ustanovenia upravujúce výklad týchto Obchodných podmienok sú uvedené v článku 2 týchto Obchodných podmienok.
2. Definície a výklad Obchodných podmienok
2.1. Pojmy písané s veľkým začiatočným písmenom majú v týchto Obchodných podmienkach nasledovný význam:
Bezhotovostná platba má význam uvedený v odseku 8.1 týchto Obchodných podmienok.
Cena znamená peňažnú sumu Služby uvedenú pri konkrétnom type Služby na Webovej stránke ktorú Zákazník, ktorý má záujem o využitie Služby uhrádza a má význam uvedený v článku 8 týchto Obchodných podmienok.
Cenník znamená platný prehľad Cien Služieb ponúkaných Poskytovateľom zverejnený v elektronickej podobe na Webovej stránke.
Konzultácia znamená odborné zhodnotenie a posúdenie Výsledku Testu odborne spôsobilou osobou Konzultačného partnera Poskytovateľa. Zákazník berie na vedomie, že predmetom Konzultácie je výlučne zhodnotenie Výsledku Testu a nie posúdenie celkového zdravotného stavu Zákazníka, stanovenie diagnózy ani prípadné nastavenie liečby. Konzultácia nenahrádza lekárske vyšetrenie a neslúži na celkovú diagnostiku ochorenia Zákazníka. Zákazník súčasne berie na vedomie, že Konzultácia prebieha výlučne online (t. j. elektronickými prostriedkami) spôsobom bližšie špecifikovaným v Obchodných podmienkach alebo v potvrdzovacej e-mailovej správe zaslanej Zákazníkovi po objednaní Konzultácie. Zodpovednosť za obsah Konzultácie a informácie podané Zákazníkovi počas Konzultácie nesie výlučne Konzultačný partner Poskytovateľa nezávisle od Poskytovateľa.
Konzultačný partner znamená spoločnosť Health & Care Centrum s. r. o., Páričkova 1
Bratislava – mestská časť Ružinov 821 08, IČO: 50 943 685, ktorá prostredníctvom svojich Pracovníkov poskytuje Službu Konzultácie tým Zákazníkom, ktorý prejavili záujem a objednali si Službu Konzultácie na Webovej stránke Poskytovateľa.
Kuriér znamená zmluvný partner pre prepravu zásielok.
Laboratórium znamená zmluvné laboratórium Poskytovateľa na vykonávanie Testu.
Občiansky zákonník znamená zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Obchodné podmienky znamenajú tieto všeobecné obchodné podmienky Poskytovateľa, ktorými sa riadi (i) vykonávanie Testov, (ii) poskytovanie iných Služieb súvisiacich s bodom (i) dostupných na Webovej stránke (i. e. Konzultácia).
Objednávka predstavuje záväzný elektronický návrh na uzatvorenie Zmluvy na poskytnutie Služby uskutočnený Zákazníkom voči Poskytovateľovi v zmysle ustanovenia § 43a Občianskeho zákonníka vyplnením elektronického objednávkového formulára prostredníctvom Webovej stránky a zaplatením Ceny Služby Zákazníkom.
Ochrana osobných údajov znamená ochrana osobných údajov poskytovaná v súlade s Nariadením EP a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Platobná brána znamená platobný prostriedok spoločnosti Stripe slúžiaci na úhradu Ceny za Služby Poskytovateľovi.
Služba má význam uvedený v odseku 1.3 týchto Obchodných podmienok.
Reklamačný poriadok má význam uvedený v článku 9. týchto Obchodných podmienok.
Test znamená laboratórne diagnostické vyšetrenie zamerané na vyhodnotenie odobratých Vzoriek, ktoré sú Poskytovateľ a Laboratórium oprávnení vykonávať na základe platných povolení. Zákazník berie na vedomie, že Vyšetrenia nie sú hradené zo zdravotného poistenia ale priamo Zákazníkom (tzv. samoplatcovské vyšetrenia).
Výsledok znamená výsledok vykonania Testu, ktorý Poskytovateľ sprístupní Zákazníkovi elektronicky v zaheslovanom súbore vo formáte .pdf v slovenskom jazyku ako prílohu e-mailovej správy na e-mailovú adresu Zákazníka uvedenú v Objednávke.
Vzorka znamená vzorka biologického materiálu (stolica v extrakčnom pufri) odobratá Zákazníkom samoodberom s použitím Mikrobióm kitu, ktorý je zasielaný na adresu Zákazníka po obdržaní Objednávky.
Mikrobióm kit je súbor vecí potrebných na samoodber vzorky stolice u Zákazníka.
Webová stránka znamená webovú stránku Poskytovateľa umiestnenú na internetovej adrese: www.mikropedia.sk.
Zákazník znamená fyzickú osobu, ktorá uzatvorila Zmluvu s Poskytovateľom tým, že si sama alebo prostredníctvom Zákonného zástupcu zakúpila Službu zaslaním Objednávky a zaplatením Ceny Služby. Zákazník je samoplatca Služby. Zákazník pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
Zákon o ADR znamená zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Zákon o obchodoch na diaľku znamená zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Zákon o ochrane spotrebiteľa znamená zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
Zmluva znamená dohodu o poskytnutí Služby, t. j. dohodu o poskytnutí služieb laboratórnej diagnostiky prípadne o poskytnutí Konzultácie uzatvorenú medzi Zákazníkom a Poskytovateľom prostredníctvom Webovej stránky prostriedkami predaja na diaľku alebo na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Poskytovateľa (t. j. s využitím prostriedkov elektronickej komunikácie).
Zmluvné strany znamená Poskytovateľ a Zákazník spoločne a každý jednotlivo ako Zmluvná strana.
2.2. Výklad týchto Obchodných podmienok sa riadi nasledovnými pravidlami:
2.2.1. Odkazy na články a odseky sa vykladajú ako odkazy na príslušné články a odseky týchto Obchodných podmienok.
2.2.2. Odkazy na právny predpis alebo príslušný právny predpis sa vykladajú ako odkazy na zákony, nariadenia vlády, vyhlášky ministerstiev alebo iné všeobecne záväzné normatívne právne akty.
2.2.3. Odkazy na dni sú odkazy na kalendárne dni, ak nie je v Obchodných podmienkach uvedené inak.
2.2.4. Pojmy najmä alebo vrátane v týchto Obchodných podmienkach znamenajú „najmä, nie však výhradne“ (bez ohľadu na to, či je táto formulácia výslovne uvedená alebo nie) a nie je možné ich vykladať tak, že obmedzujú možnosti výlučne na položky, ktoré sú vo výpočte uvedené.
2.2.5. Pojmy definované v týchto Obchodných podmienkach v množnom čísle majú rovnaký význam aj v čísle jednotnom a naopak.
2.2.6. Nadpisy sú v týchto Obchodných podmienkach použité len pre prehľadnosť a lepšiu orientáciu a nemajú vplyv na výklad týchto Obchodných podmienok.
3. Služba
Test a Konzultácia
3. 1. Zákazník si prostredníctvom Webovej stránky Poskytovateľa má možnosť objednať u Poskytovateľa Službu, ktorá predstavuje Test; resp. Test a Konzultáciu. Prípadne iba Konzultáciu, ak Zákazník predtým absolvoval Test. Konzultácia slúži na odborné posúdenie a zhodnotenie konkrétnych výsledkov Testu. Zákazník berie na vedomie, že Konzultácia v žiadnom prípade nenahrádza celkové lekárske vyšetrenie zdravotného stavu, príznakov zdravotného stavu a zdravotných problémov Zákazníka a rovnako neslúži na indikáciu liečby.
3. 2. Na Webstránke Poskytovateľa si Zákazník zvolí typ Služby kliknutím na ikonu „objednať test“. V prípade, že si zvolil Test spolu s Konzultáciou, vyplní online objednávkový formulár s osobnými údajmi a uhradí Cenu Služby.
3. 3. Cena Služby je dostupná na Webovej stránke Poskytovateľa.
3. 4. Po úspešnom zrealizovaní platby Ceny Služby a pripísaní peňazí na účet Poskytovateľa obdrží Zákazník na ním zadanú emailovú adresu emailovú správu o potvrdení prijatia objednávky.
3. 5. Zákazník berie na vedomie, že potvrdená Objednávka je pre Zákazníka záväzná a Zákazník je povinný prihlásiť sa na online Konzultáciu v rezervovanom termíne s výnimkou ako je uvedené v odseku 3.25. Obchodných podmienok. Zákazník súčasne berie na vedomie, že pre Poskytovateľa je Objednávka záväzná až okamihom úplného zaplatenia Ceny Služby zo strany Zákazníka.
Odber vzorky
3. 6. Biologická vzorka pre účely vykonania Testu je stolica.
3. 7. V okamihu zatvorenia zmluvy Poskytovateľ odošle na adresu zákazníka uvedenú v objednávke odberovú sadu Mikrobióm kit, ktorý obsahuje všetko pre pohodlný odber v domácom prostredí spolu s návodom na samo odber stolice.
3. 8. Po odobratí vzorky, Zákazník zašle vzorku na adresu Poskytovateľa prostredníctvom Kuriéra určeného Poskytovateľom a Poskytovateľ zabezpečí vykonanie Testu. Dopravu hradí Poskytovateľ.
Príjem vzorky
3. 9. O prijatí vzorky do laboratória bude Zákazník upovedomený elektronicky na emailovú adresu, ktorú uviedol v objednávke.
3. 10. Poskytovateľ môže odmietnuť prijať vzorku, resp. odmietnuť nechať vykonať Test v prípade nesprávneho odberu (nesprávna odberová sada, nesprávny typ vzorky na objednané vyšetrenie), nedostatočného množstvo odobranej vzorky, znehodnotenia vzorky počas transportu a nesprávne alebo nedostatočne vyplnenej Žiadanky, ktorá je súčasťou Mikrobióm kitu. Kompetentný pracovník poskytovateľa posúdi vhodnosť vzorky pri príjme. Zákazník bude obratom informovaný o prípadnom odmietnutí vzorky na vyšetrenie a bude požiadaný o opakovaný odber.
3. 11. Poskytovateľ uchováva Vzorku iba na čas nevyhnutný pre zabezpečenie dopravy do Laboratória.
Výsledok testu
3. 12. Výsledok Testu je zasielaný elektronicky na emailovú adresu Zákazníka uvedenú v Objednávke. Výsledok Poskytovateľ zasiela spravidla do 6 týždňov od prijatia Vzorky do laboratória.
3. 13. Poskytovateľ nezodpovedá za akékoľvek následky spôsobené využitím záverov a výsledkov vyšetrení alebo ich rozdielnou interpretáciou.
Konzultácia
3. 14. V prípade, že si zákazník objednal Test + Konzultáciu, súčasťou tejto emailovej správy s Výsledkom testu je aj link na rezerváciu online stretnutia (Konzultácie), kde si Zákazník v Rezervačnom systéme vyberie konkrétny termín (deň, hodina, minúta) Konzultácie.
3. 15. Rozsah konzultácie je v dĺžke 30 minút. Online konzultácia prebieha s Konzultačným partnerom, ktorý na záver Konzultácie odovzdá Zákazníkovi Stravovacie odporúčania.
3. 16. Pri rezervácii Konzultácie je Zákazník povinný vyplniť online Anamnestický Dotazník, ktorý je osobitne vypracovaný Konzultačným partnerom a slúži Konzultačnému partnerovi ako podklad pre prípravu a samotné poskytnutie Konzultácie Zákazníkovi. Zákazník je povinný uviesť informácie/údaje vyžadované v dotazníku správne, pravdivo a kompletne. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu ujmu spôsobenú Zákazníkovi na základe ním uvedených informácií/údajov v dotazníku.
3. 17. Zákazník berie na vedomie, že Konzultácia prebieha výlučne elektronicky (t. j. online) a nikdy nie osobne.
3. 18. Zákazník môže stornovať Službu bezplatne pred prijatím vzorky do laboratória.
3. 19. Storno objednávky do 48 hodín po prijatí vzorky do laboratória je spoplatnené 40% z ceny z objednávky s DPH. Neskoršie storno objednávky je spoplatnené 100% z ceny objednávky s DPH. Spotrebiteľ berie na vedomie, že použitý kit, nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov.
3. 20. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ sám ani prostredníctvom svojich pracovníkov neposkytuje Zákazníkovi žiadnu a akúkoľvek Konzultáciu, odborné posúdenie a zhodnotenie. Zodpovednosť v tomto prípade nesie výlučne Konzultačný partner, ktorý poskytuje Konzultáciu Zákazníkovi.
3. 21. Konzultačný partner Poskytovateľa je oprávnený odmietnuť vykonať Konzultáciu ak (i) sa Zákazník počas Konzultácie správa sa urážlivo alebo je zjavne pod vplyvom alkoholu, omamných a/alebo psychotropných látok, prípadne v stave, ktorý neumožňuje Konzultačnému partnerovi riadne viesť Konzultáciu, (ii) Zákazník porušil alebo nedodržal pokyny a podmienky vzťahujúce sa na Konzultáciu uvedené v Obchodných podmienkach alebo podmienky a pokyny oznámené Poskytovateľom alebo Konzultačným partnerom, (iii) nemožnosť vykonať Konzultáciu z dôvodu okolností majúcich charakter vis maior alebo iných objektívnych okolností nezávislých od vôle Poskytovateľa a Konzultačného partnera; Poskytovateľ v takomto prípade navrhne Zákazníkovi náhradný termín.
3. 22. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ nezodpovedá za nefunkčnosť a nedostupnosť komunikačnej infraštruktúry, ani za činnosť operátorov komunikačných sietí, prostredníctvom ktorých sa Zákazník zúčastňuje Konzultácie.
Storno Objednávky
3. 23. Zákazník je oprávnený stornovať Službu bezplatne pred prijatím vzorky do laboratória.
3. 24. Storno objednávky do 48 hodín po prijatí vzorky do laboratória je spoplatnené 40% z ceny z objednávky. Neskoršie storno objednávky je spoplatnené 100% z ceny objednávky.
3. 25. Zákazník je oprávnený požiadať o zmenu rezervovaného termínu konzultácie najneskôr dve hodiny pred rezervovaným termínom konzultácie. O zmenu rezervácie môže požiadať Poskytovateľa na e-mailovej adrese info@mikropedia.sk.
4. Uzatvorenie Zmluvy
4.1. Zákazník si môže od Poskytovateľa objednať Službu prostredníctvom Webovej stránky tým, že označí a aktívne zaklikne „objednať test“ a riadne vyplní objednávkový formulár.
4.2. Zákazník je povinný v Objednávke správne a pravdivo uviesť všetky údaje požadované Poskytovateľom, najmä: (i) meno, priezvisko, dátum narodenia, (ii) adresu a miesto trvalého bydliska (ulica, číslo, PSČ, obec, štát), (iii) emailovú adresu a telefónne číslo, (iv) dátum a čas (hodinu, minútu) termínu Konzultácie z dostupných a voľných termínov v Rezervačnom systéme. Zákazník berie na vedomie, že údaje uvedené v Objednávke sú Poskytovateľom považované za správne, úplné a pravdivé a vyplnenie všetkých povinných údajov je podmienkou na dokončenie Objednávky.
4.3. Zákazník berie na vedomie, že pre úspešné dokončenie Objednávky je povinný, pred odoslaním Objednávky, zakliknutím zaškrtávacieho poľa potvrdiť, že sa oboznámil so všeobecnými obchodnými podmienkami Poskytovateľa, sa oboznámil s podmienkami a zásadami spracúvania osobných údajov Zákazníka zo strany Poskytovateľa. Zákazník môže súčasne pred odoslaním Objednávky udeliť súhlas so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely a samostatne rovnaký súhlas so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely udeliť Poskytovateľovi. Zákazník súhlasí s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie pri uzatváraní Zmluvy, pričom náklady vzniknuté Zákazníkovi pri použití prostriedkov diaľkovej komunikácie v súvislosti s uzatváraním Zmluvy alebo jej plnením (napr. náklady na internetové pripojenie, či náklady na telefónne hovory) hradí Zákazník sám. Náklady na telefónne hovory sa nelíšia od bežnej sadzby.
4.4. Vyplnená Objednávka je záväzným návrhom Zákazníka na uzavretie Zmluvy v zmysle ustanovenia § 43a Občianskeho zákonníka.
4.5. Pred odoslaním Objednávky má Zákazník možnosť skontrolovať a zmeniť údaje, ktoré do Objednávky vložil a voľby, ktoré v rámci vytvárania Objednávky urobil. Objednávku Zákazník odošle Webu Poskytovateľa, v rámci ktorého bude nasmerovaný na Platobnú bránu na úhradu Ceny Služby svojou platobnou kartou. Po úspešnom vykonaní platby Ceny Zákazník obdrží potvrdzujúcu emailovú správu od Poskytovateľa.
4.6. Zmluva medzi Zákazníkom a Poskytovateľom je uzatvorená okamihom akceptácie Objednávky Zákazníka Poskytovateľom formou potvrdzujúceho emailu zaslaného Poskytovateľom, ktorému prechádza úplného a úspešného zrealizovania platby Ceny za vybrané Služby zo strany Zákazníka.
4.7. Ak nie je v Obchodných podmienkach ďalej stanovené inak, Zmluvu uzatvorenú písomne je možné meniť len písomnou dohodou Zmluvných strán. Písomnou formou sa rozumie i výmena emailových či iných elektronických správ.
4.8. V prípade, ak sa po uzatvorení Zmluvy zmenia okolnosti, ktoré predchádzali uzatvoreniu Zmluvy do takej miery, že sa plnenie stane pre Poskytovateľa obtiažnejšie, najmä v prípade zvýšených nákladov Poskytovateľa na plnenie, má Poskytovateľ právo domáhať sa voči Zákazníkovi obnovenia rokovania o Zmluve, pokiaľ (i) Poskytovateľ zmenu nemohol rozumne predpokladať ani vylúčiť a (ii) k zmene došlo až po uzatvorení Zmluvy alebo sa Poskytovateľovi stala známou až po uzatvorení Zmluvy. Poskytovateľ je v takom prípade oprávnený plnenie odložiť na primeranú dobu. Ak sa Zmluvné strany nedohodnú v primeranej dobe na zmene Zmluvy, ktorá obnoví rovnováhu práv a povinností Zmluvných strán, je ktorákoľvek zo Zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
5. Súhlas s poskytnutím Služby
5.1. Zákazník objednaním Služby súhlasí s vykonaním Testu, prípadne aj s Konzultáciou. Zákazník je povinný sa vopred oboznámiť s podmienkami odberu Vzorky a vykonaním Testu, prípadne aj s podmienkami Konzultácie pred odoslaním Objednávky na webovej stránke Poskytovateľa www.mikropedia.sk
5.2. Zákazník berie na vedomie, že vo výnimočnom prípade môže (i) Laboratórium a Poskytovateľ pri Vyšetrení (vzhľadom na použitú technológiu) získať neplatné alebo neurčité Výsledky a Zákazník bude vyzvaný Poskytovateľom, aby sa dostavil na bezplatný opakovaný odber Vzorky, a (ii) Laboratórium a Poskytovateľ nemusia byť schopní spracovať odobratú Vzorku, ak je Vzorka poškodená alebo nespôsobilá na Vyšetrenie. Poskytovateľ v takomto prípade navrhne Zákazníkovi náhradný postup. Odber Vzorky a Vyšetrenie alebo vykonanie Testu nie sú spojené so zvláštnymi rizikami. Svojou povahou ide o menej rizikový zdravotný úkon.
6. Podmienky sprístupňovania Výsledku
6.1. Test je vykonávaný Laboratóriom v súlade platnými predpismi. Zákazník berie na vedomie a súhlasí, že Laboratórium prípadne Poskytovateľ (prípadne Konzultačný partner) pri plnení Zmluvy nakladá aj s údajmi Zákazníka, ako je Výsledok Testu, údaje v Anamnestickom dotazníku a pod.
6.2. Zákazník berie na vedomie a súhlasí s tým, aby mu Poskytovateľ pri plnení Služby podľa Zmluvy a Obchodných podmienok sprístupňoval Výsledky Testu prostredníctvom adries elektronickej komunikácie (telefonické číslo, e-mailová adresa), ktoré boli zadané Zákazníkom v Objednávke.
6.3. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí s tým, aby v prípade ak si Zákazník objedná aj poskytnutie Služby: Test +Konzultácia boli údaje Výsledku testu sprístupnené Konzultačnému partnerovi. Zákazník berie na vedomie, že sprístupnenie Výsledkov Testu je nevyhnutnou podmienkou poskytnutia Konzultácie.
6.4. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí s tým, aby Poskytovateľ (resp. Laboratórium) spracúval údaje Zákazníka v rozsahu podľa príslušných predpisov týkajúcich sa zdravotnej starostlivosti vo svojich informačných systémoch v súlade so Zásadami spracúvania osobných údajov.
7. Cena Služby
7.1. Ak nie je Zmluvnými stranami v Obchodných podmienkach, Osobitných podmienkach alebo písomne dohodnuté inak, Cena Služby je uvedená v Cenníku Poskytovateľa platnému k okamihu odoslania Objednávky Poskytovateľovi prostredníctvom Webovej stránky.
7.2. Cena Služby je uvedená osobitne pri každom type Služby v mene EURO. Zákazník berie na vedomie, že Cena Služby objednanej online cez Webovú stránku Poskytovateľa nie je hradená z verejného zdravotného poistenia a Zákazník je povinný uhradiť Cenu Služby v plnom rozsahu.
7.3. Cena Služby je uvedená ako konečná vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov na dodanie Služby.
7.4. Poskytovateľ má právo kedykoľvek aktualizovať Cenník a zmeniť jeho obsah. Poskytovateľ Cenník sprístupní Zákazníkovi na Webovej stránke. Aktualizáciou Cien v Cenníku zaniká platnosť predchádzajúcich Cien. Pre Zákazníka je záväzná Cena v čase odoslania Objednávky Poskytovateľovi.
7.5. Ak sa Zmluvné strany dohodnú, že súčasťou Služby budú činnosti Poskytovateľa neuvedené v Cenníku, určí sa Cena dohodou Zmluvných strán.
8. Platobné podmienky
8.1. Zákazník je povinný zaplatiť Poskytovateľovi Cenu za Služby vopred (t. j. pred ich reálnym poskytnutím), a to Bezhotovostnou platbou prostredníctvom platobnej karty Zákazníka a podľa inštrukcií na Webovej stránke.
8.2. Cena Služby sa považuje za uhradenú momentom pripísania peňažných prostriedkov zodpovedajúcich príslušnej čiastke Ceny Služby na bankový účet Poskytovateľa. Faktúra potvrdzujúca úhradu Ceny a obsahujúca základné údaje Zmluvy bude Zákazníkovi doručená elektronicky na ním uvedenú e-mailovú adresu Ak Zákazník požaduje potvrdenie o úhrade v tlačenej forme, môže oň Poskytovateľa požiadať na e-mailovej adrese: info@mikropedia.sk. V prípade, ak Zákazník neuhradí Cenu za vybranú Službu v celom rozsahu bezprostredne po zaslaní Objednávky a presmerovaní na Platobnú bránu, Objednávka sa automaticky stornuje a považuje sa za neprijatú Poskytovateľom.
8.3. V prípade oprávnenej reklamácie uznanej Poskytovateľom v súlade s článkom 9 Obchodných podmienok, na základe ktorej vznikne Zákazníkovi právo na vrátenie Ceny Služby, alebo v prípade keď Zákazníkovi vznikne podľa Obchodných podmienok nárok na vrátenie Ceny Služby, bude Cena Služby Zákazníkovi vrátená automaticky najneskôr do 7 (slovom: siedmich) dní od potvrdenia oprávnenosti reklamácie Poskytovateľom, alebo od okamihu vzniku nároku na vrátenie Ceny Služby podľa Obchodných podmienok (v závislosti od príslušnej banky Zákazníka), a to na bankový účet (resp. platobnú kartu), ktorá bola použitá na úhradu Ceny Služby Zákazníkom
8.4. Ak sa Zákazník dostane do omeškania so splnením akéhokoľvek svojho peňažného dlhu voči Poskytovateľovi, nie je Poskytovateľ povinný poskytnúť Zákazníkovi Služby, a to až do riadneho uhradenia peňažného dlhu Zákazníka.
8.5. Zmluvné strany nie sú oprávnené jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku proti pohľadávke druhej Zmluvnej strany vyplývajúcej zo Zmluvy, z jej porušenia, alebo z poskytnutia Služby na základe neplatnej alebo zrušenej Zmluvy.
9. Práva z vád poskytovaných Služieb (Reklamácia)
9.1. Práva a povinnosti Zmluvných strán týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä ustanoveniami Občianskeho zákonníka, ako aj ustanoveniami Zákona o ochrane spotrebiteľa. Poskytovateľ súčasne prijal tento Reklamačný poriadok.
9.2. Poskytovateľ zodpovedá Zákazníkovi za to, že Poskytovateľom poskytovaná Služba bude spĺňať požiadavky na kvalitu ponúkanej Služby zodpovedajúcu povahe poskytovanej Služby a bude spĺňať štandardy kvality a legislatívne požiadavky požadovaného Testu.
9.3. Zákazník je oprávnený Poskytovateľovi reklamovať vady a nedostatky (reklamácia) najmä:
9.3.1. kvalitu poskytovanej Služby (najmä, riadne, včasné a správne doručenie Výsledku Testu, nesprávnosť, neúplnosť alebo zmätočnosť Výsledku, nedoručenie Výsledku Testu, nesprávna organizácia termínu Konzultácie alebo neuskutočnenie Konzultácie z dôvodov na strane Poskytovateľa a podobne;
9.3.2. Ceny poskytovanej Služby, ak sa Zákazník dôvodne domnieva, že Cena poskytovanej Služby nezodpovedá Cenníku určenému Poskytovateľom;
9.3.3. neposkytnutia Služby riadne a včas z dôvodov na strane Poskytovateľa.
9.4. Zákazník berie na vedomie, že okrem prípadov osobitne upravených v Obchodných podmienkach, prípadne v Osobitných podmienkach nie je oprávnený domáhať sa nárokov z vád poskytovaných Služieb v prípade, ak (i) Služba nebola poskytnutá vôbec alebo nebola poskytnutá riadne, včas a v požadovanej kvalite z dôvodov, za ktoré Poskytovateľ nezodpovedá, t. j. z dôvodu objektívnej prekážky pri poskytovaní Služieb, (ii) neposkytnutie Služby alebo neposkytnutie Služby riadne, včas a v požadovanej kvalite bolo spôsobené z dôvodov na strane Zákazníka alebo tretej osoby, (iii) Zákazník nedodržal a/alebo porušil Obchodné podmienky, a/alebo pokyny Poskytovateľa, Zmluvného partnera, Konzultačného partnera, prípadne ich pracovníkov (iv) Zákazník poskytol v rámci Objednávky alebo Rezervácie Konzultácie nesprávne, neúplné, alebo zavádzajúce informácie, (v) nastala okolnosť vylučujúca zodpovednosť Poskytovateľa a/alebo bolo vydané rozhodnutie štátneho orgánu alebo príslušného orgánu verejnej moci, pre ktoré nie je možné Služby poskytnúť vôbec alebo riadne, včas a v požadovanej kvalite alebo (vi) z dôvodov uvedených v odseku 3.1 resp. aj 3.2. týchto Obchodných podmienok.
9.5. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ súčasne nezodpovedá za (i) formu a obsah Konzultácie a informácie poskytnuté v rámci Konzultácie a zodpovednosť v tomto prípade nesie výlučne Konzultačný partner, (ii) technické problémy a nedostatky súvisiace s Konzultáciou spôsobené objektívnymi okolnosťami alebo Zákazníkom prípadne treťou osobou (nedostatočné alebo nefunkčné internetové alebo mobilné pripojenie, výpadky internetového alebo mobilného pripojenia, nedostatočné alebo nefunkčné technické vybavenie Zákazníka, predčasné ukončenie Konzultácie z dôvodov na strane Zákazníka, technická neznalosť Zákazníka a podobne).
9.6. Zákazník je povinný reklamovať vady a nedostatky v zmysle odseku 9.3 Obchodných podmienok bez zbytočného odkladu po tom, ako ich mohol zistiť pri náležitej pozornosti, najneskôr však do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa poskytnutia Služby, inak právo Zákazníka na oznámenie vád a nedostatkov zaniká. Poskytovateľ je povinný vydať Zákazníkovi potvrdenie o uplatnení reklamácie, ktoré zašle Zákazníkovi na jeho e-mailovú adresu ihneď po uplatnení reklamácie.
9.7. Zákazník môže oznámiť vady uvedené v bode 9.3 Obchodných podmienok (i) písomne na adresu sídla Poskytovateľa, alebo (ii) e-mailom na e-mailovú adresu: info@mikropedia.sk. V oznámení vád Zákazník:
9.7.1. uvedie svoje kontaktné údaje;
9.7.2. podrobne popíše vadu a nedostatok poskytovanej Služby;
9.7.3. pripojí prípadné dôkazy odôvodňujúce jeho nárok.
9.8. Poskytovateľ alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť Zákazníka o jeho právach pri uplatnení reklamácie v rozsahu podľa Občianskeho zákonníka a na základe rozhodnutia Zákazníka, ktoré z týchto práv uplatňuje, Poskytovateľ určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 (slovom: troch) pracovných dní od prijatia rozhodnutia Zákazníka a v odôvodnených prípadoch vzhľadom na rozsah a závažnosť najneskôr do 30 (slovom: tridsiatich) dní od prijatia rozhodnutia Zákazníka. V prípade, ak
9.8.1. ide o odstrániteľnú vadu Služby, má Zákazník právo požadovať od Poskytovateľa bezplatné, včasné a riadne odstránenie vady alebo primeranú zľavu z Ceny Služby;
9.8.2. ide o neodstrániteľnú vadu Služby (najmä neposkytnutie Služby z dôvodov na strane Poskytovateľa), má Zákazník právo požadovať bezplatné opakované vykonanie Služby alebo odstúpenie od Zmluvy a vrátenie zaplatenej Ceny Služby;
9.8.3. ide o opakovanú odstrániteľnú vadu alebo väčší počet vád, má Zákazník právo požadovať od Poskytovateľa primeranú zľavu z Ceny Služby alebo odstúpenie od Zmluvy.
9.9. Poskytovateľ je povinný o vybavení reklamácie vydať Zákazníkovi písomný doklad najneskôr do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
9.10. Zákazník nemá práva z vadného plnenia ohľadom vady či poškodenia, ktoré vznikli až po poskytnutí Služby inak ako v dôsledku porušenia povinnosti Poskytovateľa (prípadne Laboratória, Zmluvného partnera alebo Konzultačného partnera). O vybavení nároku Zákazníka informuje Poskytovateľ Zákazníka spôsobom, akým bola reklamácia uplatnená Zákazníkom, t. j. písomne, alebo zaslaním e-mailovej správy na e-mailovú adresu Zákazníka. Poskytovateľ je povinný zaslať Zákazníkovi písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr v lehote na vybavenie reklamácie Zákazníka.
10. Odstúpenie od Zmluvy
10.1. Zákazník má právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach, Osobitných podmienkach alebo v platných právnych predpisoch ďalej uvedeným spôsobom najmä v prípadoch:
10.1.1. podľa bodu 4.8 Obchodných podmienok (zmena okolností ktoré predchádzali uzatvoreniu Zmluvy);
10.1.2. podľa bodu 9.8.2 a 9.8.3 Obchodných podmienok (neodstrániteľná vada, opakovaná odstrániteľná vada Služby, alebo väčší počet vád Služby v rámci reklamácie Zákazníka);
10.1.3. špecifikovaných v Občianskom zákonníku (napr. § 575 – nemožnosť plnenia, § 517 – omeškanie dlžníka a i.);
10.1.4. špecifikovaných v ostatných právnych predpisoch (napr. § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa a i.).
10.2. Odstúpenie od Zmluvy zašle Zákazník Poskytovateľovi vo forme e-mailovej správy na e-mailovú adresu: info@mikropedia.sk alebo v listinnej podobe na adresu Poskytovateľa. Poskytovateľ potvrdí Zákazníkovi bezodkladne prijatie odstúpenia. V odstúpení od Zmluvy Zákazník uvedie:
10.2.1. identifikačné údaje Zákazníka (najmä meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu);
10.2.2. číslo Zmluvy alebo Objednávky;
10.2.3. dôvody odstúpenia od Zmluvy a odkaz na príslušné ustanovenie Obchodných podmienok, Osobitných podmienok alebo právneho predpisu zakladajúce právo Zákazníka odstúpiť od Zmluvy.
10.3. Ak Zákazník odstúpi od Zmluvy, vráti mu Poskytovateľ bezodkladne, najneskôr však do 7 (slovom: siedmich) dní od doručenia odstúpenia, Cenu Služby, a to na bankový účet (resp. platobnú kartu), ktorú použil pri úhrade Ceny Služby (v závislosti od príslušnej banky Zákazníka).
10.4. Okrem dôvodov uvedených na iných miestach Obchodných podmienok a dôvodov vyplývajúcich z právnych predpisov nie je Poskytovateľ zodpovedný za omeškanie a/alebo je Poskytovateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy a nevykonať Službu v prípade, ak:
10.4.1. mu v poskytnutí Služby bránia mimoriadne okolnosti resp. prekážky, ktoré nastanú nezávisle od jeho vôle a bránia mu v splnení povinnosti, pri ktorých nie je možné v dobe uzatvorenia Zmluvy rozumne predpokladať, že by Poskytovateľ túto prekážku alebo jej následky odvrátil alebo prekonal a ďalej, že by v čase vzniku záväzku túto prekážku predvídal (vis maior/vyššia moc) a to najmä nedostatok energie alebo pomôcok, štrajk, výluka, úradné opatrenie alebo omeškanie alebo výpadok subdodávok, vojna, vojnová operácia, mimoriadna situácia, núdzový stav, ale aj epidémie, pandémie a iné choroby, alebo
10.4.2. sa Testy stanú nedostupné alebo výrobca preruší ich výrobu alebo dovoz, alebo v prípade nedostatku zdravotníckeho materiálu potrebného pre vykonanie odberu Vzorky, alebo v prípade iných skutočností, za ktoré Poskytovateľ nezodpovedá a ktoré nevedel odvrátiť ani zmierniť pri vynaložení všetkého úsilia alebo
10.4.3. Zákazník požaduje vykonať Test, (prípadne aj Konzultáciu), ktoré Poskytovateľ neponúka a/alebo je mimo rámca Testov, (Služby), na ktoré má Poskytovateľ a jeho Konzultačný partner povolenie, a/alebo je v rozpore s platným právom.
10.5. Odstúpenie od Zmluvy zašle Poskytovateľ Zákazníkovi vo forme e-mailovej správy a sms správy na e-mailovú adresu a telefónne číslo zadané Zákazníkom v Objednávke. V odstúpení od Zmluvy Poskytovateľ uvedie:
10.5.1. identifikačné údaje Poskytovateľa;
10.5.2. číslo Zmluvy, alebo Objednávky;
10.5.3. dôvody odstúpenia od Zmluvy a odkaz na príslušné ustanovenie Obchodných podmienok, Osobitných podmienok alebo právneho predpisu zakladajúce právo Zákazníka odstúpiť od Zmluvy.
10.6. Ak Poskytovateľ odstúpi od Zmluvy, vráti Zákazníkovi bezodkladne, najneskôr však do 7 (slovom: siedmich) dní od doručenia odstúpenia Cenu Služby, a to na bankový účet (resp. platobnú kartu), ktorú Zákazník použil pri úhrade Ceny Služby (v závislosti od príslušnej banky Zákazníka).
10.7. Pred odstúpením od Zmluvy z dôvodu podľa odseku 10.4 Obchodných podmienok sa Poskytovateľ zaväzuje vyvinúť primerané úsilie na odstránenie mimoriadnych okolností, resp. prekážok, aby bolo možné obnoviť plnenie jeho povinností v zmysle Obchodných podmienok a je povinný Zákazníkovi okamžite oznámiť vznik a následne zánik okolností resp. prekážok. V prípade, že je možné náhradné plnenie, má Zákazník nárok na náhradné plnenie. Poskytovateľ nie je zodpovedný voči Zákazníkovi za akékoľvek priame, nepriame či následné škody a náklady vyplývajúce z alebo súvisiace s nesplnením si povinnosti z dôvodu zásahu vyššej moci.
11. Osobitné ustanovenia
11.1. Poskytovateľ vyhlasuje, že Laboratórium spĺňa všetky podmienky a požiadavky na činnosť podľa platného práva na zabezpečenie Testu. Poskytovateľ vyhlasuje, že Konzultačný partner spĺňa všetky podmienky a požiadavky na činnosť podľa platného práva na zabezpečenie poskytovania Konzultácie v rozsahu špecifikovanom v Obchodných podmienkach a Osobitných podmienkach.
11.2. Zmluvné strany zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej strane porušením a/alebo nedodržaním Zmluvy, Obchodných podmienok, Osobitných podmienok alebo opomenutím konania podľa Zmluvy alebo Obchodných podmienok.
12. Riešenie sporov
12.1. Zmluvné strany sa týmto zaväzujú, že vynaložia všetko úsilie k urovnaniu všetkých sporov vzniknutých zo Zmluvy a/alebo v súvislosti s ňou zmierlivou cestou.
12.2. Zákazník má právo obrátiť sa na Poskytovateľa (e-mail: info@mikropedia.sk alebo písomne na adresu sídla Poskytovateľa) so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva. Ak Poskytovateľ na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa odoslania žiadosti, Zákazník (ktorý je spotrebiteľom) je oprávnený podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu v súlade so Zákonom o ADR na subjekt alternatívneho riešenia sporov. Aktuálny zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je dostupný na stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Návrh môže Zákazník podať spôsobom určeným v § 12 Zákona o ADR. Na podanie návrhu môže Zákazník súčasne využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
12.3. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, odbor výkonu dozoru, e-mail: ba@soi.sk a pre alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov: Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, e-mail: ars@soi.sk, adresa internetovej stránky: www.soi.sk.
12.4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A, 827 15, Bratislava 212, Slovenská republika, tel. kontakt: +421 905 528 477, e-mail: ECCNET-SK@ec.europa.eu je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
13. Ochrana osobných údajov
13.1. Zákazník je povinný uvádzať svoje údaje správne a pravdivo a bez zbytočného odkladu informovať Poskytovateľa o zmene svojich údajov poskytnutých Poskytovateľovi.
13.2. Práva a povinnosti Poskytovateľa a Zákazníka vo vzťahu k ochrane osobných údajov sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov vydaných Poskytovateľom.
14. Záverečné ustanovenia
14.1. Ak vzťah založený Zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, tak Zmluvné strany sa dohodli, že ich vzťah sa riadi slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté práva Zákazníka vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
14.2. Zmluva je uzatvorená na dobu určitú, a to na dobu, počas ktorej je Služba poskytovaná Zákazníkovi.
14.3. Ak v týchto Obchodných podmienkach nie je výslovne uvedené inak alebo si tak Zmluvné strany písomne nedohodnú, nepovažuje sa žiadny záväzok Zmluvných strán vyplývajúci zo Zmluvy za fixný záväzok v zmysle ustanovenia § 518 Občianskeho zákonníka. S výnimkou, ak sa v týchto Obchodných podmienkach uvádza inak, za písomnú formu nebude pre účely tohto odseku považovaná výmena e-mailových či iných elektronických správ.
14.4. Ak je niektoré ustanovenie Zmluvy (vrátane týchto Obchodných podmienok) neplatné alebo neúčinné alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpia ustanovenia, ktorých zmysel sa neplatnému či neúčinnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení Zmluvy.
14.5. Zákazník berie na vedomie, že všetky práva k Webovej stránke najmä autorské práva k obsahu, rozloženiu stránky, fotografiám, videám, grafike, ochranným známkam, logám a k ďalšiemu obsahu a prvkom patria Poskytovateľovi. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať a zasahovať do Webovej stránky alebo jej časti bez súhlasu vlastníka.
14.6. Poskytovateľ nie je vo vzťahu k Zákazníkovi viazaný žiadnymi kódexami správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o obchodoch na diaľku.
14.7. Zmluva vrátane Obchodných podmienok je archivovaná Poskytovateľom v elektronickej podobe a nie je dostupná. Na vyžiadanie Zákazníka Poskytovateľ Zákazníkovi poskytne verziu Obchodných podmienok platnú a účinnú k dátumu uzatvorenia jeho Zmluvy.
14.8. Poskytovateľ si vyhradzuje právo Obchodné podmienky, Osobitné podmienky, ako aj iné dokumenty Poskytovateľa, ktoré súvisia s Obchodnými podmienkami jednostranne zmeniť a to bez predchádzajúceho súhlasu Zákazníka. Aktuálna verzia Obchodných podmienok a Osobitných podmienok bude zverejnená na Webovej stránke a Zákazník bude upovedomený o tom, aby sa pred odoslaním Objednávky oboznámil s aktuálnym znením Obchodných podmienok (vrátane Osobitných podmienok), ktoré budú pre Zákazníka záväzné a pre potvrdenie, že sa s Obchodnými podmienkami oboznámil, zaškrtne políčko o oboznámení sa s Obchodnými podmienkami (vrátane Osobitných podmienok) pred odoslaním Objednávky.
14.9. Poskytovateľ a Laboratórium, Zmluvný partner a Konzultačný partner sú oprávnení poskytovať Služby na základe povolení vydanými príslušnými orgánmi verejnej moci. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu mimo iného aj dozor nad dodržovaním Zákona o ochrane spotrebiteľa (odsek 13.3). Kontaktné údaje Poskytovateľa sú uvedené v bode 1.10 týchto Obchodných podmienok a na Webovej stránke.
14.10. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ bude v prípadoch uvedených v platných právnych predpisoch zasielať Výsledky Vyšetrení alebo Testov Národnému centru zdravotníckych informácií, RÚVZ, Ministerstvu zdravotníctva SR, prípadne iným príslušným orgánom verejnej správy a tretím osobám. Zákazník berie na vedomie, že Poskytovateľ bude v prípadoch uvedených v Obchodných podmienkach zasielať Výsledky Vyšetrení alebo Testov Konzultačnému partnerovi.
14.11. Tieto Obchodné podmienky sú účinné od 15.08.2024.